Байланыс 

tel 8-702-500-66-13

mail  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Хабарландыру 

10-нан астам курстық, дипломдық жұмыстар алсаныз 50% жеңілдік бар!!! Егер сіз курстық немесе дипломдық жұмысқа тапсырыс бергеннен кейін, өзіңізбен 5 досыңызды алып келсеңіз 50% жеңілдікке ие боласыз!!!

Жамила Нысанова

ЖЕКЕ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАРЫ МЕН ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ : ЖЕКЕ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАРЫ МЕН ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ


Мазмұны
Кіріспе
1 БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ЖЕКЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА ОҚУШЫЛАР-ДЫҢ ЖАЛПЫ ҚАБІЛЕТІН ЖӘНЕ ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАРЫН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ, ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
1.1. Бастауыш сыныпта оқушылардың қабілеті мен танымдық қызығушылығын арттырудың педагогика - психологиялық мәселелері.
1.2. Бастауыш сыныпта жеке пәнді оқыту арқылы оқушылардың
шығармашылық қабілеттерін арттырудьң педагогикалық шарттары.

2 БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҒЫНДА ШЫҒАРМЫШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ЖӘНЕ ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАРЫН ДАМЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
2.1. 2-ші сыныпта оқушылардың танымдық қызығушылықтары
мен шығармашылық қабілеттерін арттыруда қазақ тілі пәнінің рөлі.
2.2. Бастауыш сыныптарда қазақ тілін оқытуда оқушылардың танымдық қызығушылықтары мен шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру жолдары.
2.3. 2-ші сыныптың қазақ тілін оқытуда іс-тәжірибелік сабақ үлгілері.


ҚОРЫТЫНДЫ.

ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ.
КӨЛЕМІ:60
ИНТЕРВАЛ:1
ШРИФТ:14

Тапсырыс беру 

Tapsyrys1

Біз Қазақстанда №1 

sample image Қазіргі таңда біздің компания дипломдық және курстық жұмыстардың өте үлкен қорына ие. . .
Толығырақ

Бос жұмыс орны 

sample image Жылдан жылға біздің компанияның қызметі артып келеді. Сондықтан біз командамызға өз ісінің шеберлерін шақырамыз. Толығырақ

Copyright 

Дата создание: 2013 год.
Copyright © Zhelide Company.
Разработка и дизайн сайта © Web-студия "Studio-M"   
Создание и управление сайтом - Web-студия "Studio-M"  

logost1