Бас мәзірХабарландыру10-нан астам курстық, дипломдық жұмыстар алсаныз 50% жеңілдік бар!!! Егер сіз курстық немесе дипломдық жұмысқа тапсырыс бергеннен кейін, өзіңізбен 5 досыңызды алып келсеңіз 50% жеңілдікке ие боласыз!!! |
КӘСІПОРЫНДА МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТТІ ҰЙЫМДАСТЫРУҒА ТАЛДАУ ЖҮРГІЗУІ («АБДИ Компани» АҚ МЫСАЛЫНДА)
МАЗМҰНЫ КІРІСПЕ 1. КӘСІПОРЫНДА МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТТІ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ 1.1. Кәсіпорында маркетингті ұйымдастырудың түсінігі,рөлі мен мәні 1.2. Кәсіпорында маркетингтік қызметті ұйымдастырудың ерекшеліктері 2.КӘСІПОРЫНДА МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТТІ ҰЙЫМДАСТЫРУҒА ТАЛДАУ ЖҮРГІЗУІ («АБДИ Компани» АҚ МЫСАЛЫНДА) 2.1. «АБДИ Компани» А.Қ.-ның құрылымы және мақсаты 2.2. «АБДИ Компани» А.Қ.-ның экономикалық көрсеткіштері 2.3. «АБДИ Компани» маркетингтік қызметін талдау
3.КӘСІПОРЫНДА МАРКЕТИНГТІ ҰЙЫМДАСТЫРУ 3.1.Кәсіпорында маркетингтік қызметті даму перспективалары 3.2. «АБДИ Компани» маркетингтік қызметін жетілдіру ҚОРЫТЫНДЫ ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Интервал-1 Шрифт-1 Көлемі-45 бет
|