МАЗМҰНЫ
Кіріспе
І Тарау. Психологиялық – педагогикалық мінездеме
1.1 Мектеп жасына дейінгі зиатында ауытқуы бар балаларға психологиялық – педегогикалық мінездеме
1.2 Мектеп жасына дейінгі жоғарғы топ балаларының есту фонематикалық қабілетінің қалыптасуы
1.3 Мектепке дайындау бөлімінің жоғары топ балаларына жасалатын дифференциалды жағдайдың теориялық негізі
ІІ Тарау. Зиятында ауытқу бар мектеп жасына дейінгі балалардың фонематикалық түсінігі.
2.1 Тәжірибенің қалпы, міндеті, мақсаттары мен әдісі
2.2Тәжірибенің нәтижелерін талдау
2.3 Зерттелетін тәжірибенің міндеті
2.4 Бақылау тәрбиесінің нәтижелерінің мақсаты, міндеті, талдауы
Қорытынды
Пайдаланған әдебиеттер
Қосымша
Көлемі-45 бет