Мазмұны
КІРІСПЕ
1Эстетикалық тәрбиелеудің тарихи жайы, мәні
І.1. Зерттеу мәселесінің тарихи жайы мен қазіргі кездегі жағдайы
1.2 Эстетикалық тәрбиелеудің мәні
2 Төменгі сынып оқушыларын бейнелеу өнері сабақтарында эстетикалық тәрбиелеудегі тәжірибелік – педагогикалық жұмыстар.
2.1 Бейнелеу өнері бойынша Қазақстан Республикасы бастауыш білім берудің мемлекеттік стандартын, бағдарламаларды, оқулықтарды талдау.
2.2 Тәжірибелік – педагогикалық жұмыстар нәтижелері
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер тізімі
Қосымша
Көлемі-47 бет