- Подробности
-
Жұмыстың түрі: Курстық жұмыстар
-
Пәні: Психология
-
Жылы: 2012
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ
ТАРАУ І. МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРҒА ОҚЫЛАТЫН ӘҢГІМЕЛЕРДІҢ, ЕРТЕГІЛЕРДІҢ ТҮРЛЕРІ МЕН ОҚЫЛУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
1.1.Ертегілердің түрлеріне сипаттама
1.2. Мектепке дейінгі жастағы балалардың қиялынын дамуында әңгімелеудің тақырыптық-мағыналық түрлері
1.3. Мектепке дейінгі жастағы балалардың қиялынын дамуында балаларға ертегілердің ішіндегі кейіпкерлермен таныстырудың маңыздылығы
ТАРАУ ІІ. МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРҒА ОҚЫЛАТЫН ӘҢГІМЕЛЕРДІҢ, ЕРТЕГІЛЕРДІҢ БАСТАЛУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
2.1. Мектепке дейінгі жастағы балалардың қиялынын дамуында балаларды ертегі оқытуға үйрету әдісі
2.2.Мектепке дейінгі балалардың қиялының дамуында әңгімелеу мәтінінінің стилистикалық ұйымдастыру ерекшелігі
2.3. Мектепке дейінгі балалардың қиялының дамуында балаларға халық ертегілерін оқыту және кейіпкерлермен сомдау
ҚОРЫТЫНДЫ
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
ҚОСЫМШАЛАР
Көлемі-39 бет