КӘСІПОРЫНДА МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТТІ ҰЙЫМДАСТЫРУҒА ТАЛДАУ ЖҮРГІЗУІ («АБДИ Компани» АҚ МЫСАЛЫНДА)

полезные природные минеральные воды
как создать сайт на joomla
Жұмыстың түрі: Курстық жұмыстар
Пәні: Бухгалтерлік есеп және аудит, Бюджеттік есеп, Басқарушылық есеп
Жылы: 2012

 

 

МАЗМҰНЫ

КІРІСПЕ

1. КӘСІПОРЫНДА МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТТІ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ

1.1. Кәсіпорында маркетингті ұйымдастырудың түсінігі,рөлі мен мәні

1.2. Кәсіпорында маркетингтік қызметті ұйымдастырудың ерекшеліктері

2.КӘСІПОРЫНДА МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТТІ ҰЙЫМДАСТЫРУҒА ТАЛДАУ ЖҮРГІЗУІ

(«АБДИ Компани» АҚ МЫСАЛЫНДА)

2.1. «АБДИ Компани» А.Қ.-ның құрылымы және мақсаты

2.2. «АБДИ Компани» А.Қ.-ның экономикалық көрсеткіштері

2.3. «АБДИ Компани» маркетингтік қызметін талдау

 

3.КӘСІПОРЫНДА МАРКЕТИНГТІ ҰЙЫМДАСТЫРУ

3.1.Кәсіпорында маркетингтік қызметті даму перспективалары

3.2. «АБДИ Компани» маркетингтік қызметін жетілдіру

ҚОРЫТЫНДЫ

ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

 

 

Интервал-1

Шрифт-1

Көлемі-45 бет

 

 

фоны для photoshop
популярные рестораны России